دکتر محمدرضا عصاریها

محمدرضا عصاریها دانشجوی مقطع دکترا در رشته مارکتینگ گرایش توسعه استراتژی ها کسب و کار در دانشگاه Birmingham انگلستان٬ دانش آموخته رشته MBA گرایش مارکتینگ در مقطع کارشناسی ارشد و مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار در مقطع کارشناسی می باشد.تسلط او بر زبان انگلیسی و نیز علا قه اش به مباحث روز مارکتینگ با تمرکز به مقوله “برند” سبب شده تا مطالعات فراوان،مستمر و روزانه ای بر کتابها و مقالات روز دنیا داشته باشد.همکارانش اعتقاد دارند کمتر مطلبی در خصوص مارکتینگ است که او درباره اش نخوانده باشد یا حداقل نشنیده باشد.

دکتر محمدرضا عصاریهااو با بهره گیری از دانش بدست آمده از همین مطالعات و تلفیق آنها با تجربیات واقعی در دنیای کسب وکار توانسته تازه های روز مارکتینگ را در بنگاه های اقتصادی ایرانی پیاده سازی نموده و پاسخ مناسب از پیاده سازی آنها دریافت نماید.او در کارنامه کاری خود تجربه مدیریت دپارتمان مارکتینگ شرکت های مختلف را داشته و در حال حاضر نیز به عنوان مشاور در حوزه مارکتینگ مشغول به همکاری با چندین شرکت می باشد.از محمدرضا عصاریها دو عنوان کتاب با عناوین “نقشه راه برای کسب و کارهای بین سازمانی” و “در تیر رس رقبا” به چاپ رسیده است .او همچنین مقالات متعددی ر در نشریات داخلی و خارجی به چاپ رسیده که علاقه مندان میتوانند در بخش “پایگاه دانش” مشاهده نمایند.

 

سوابق علمی- تحصیلی:

• دانشجوی مقطع دکترا در رشته مارکتینگ گرایش توسعه استراتژی ها کسب و کار – دانشگاه Birmingham انگلستان
• DBA گرایش مارکتینگ - دانشگاه Birmingham انگلستان
• کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- گرایش مارکتینگ
• کارشناسی مهندسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار
• عضو انجمن بازاریابی ژاپن
• عضو جامعه مدیریت آمریکای شمالی NAMS
• عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران
• عضوانجمن مدیریت کشور آمریکا ACM

 

سمت های علمی:

• دبیر کل کنفراس بین المللی توسعه برنامه های وفادارسازی مشتریان
• عضو سمپوزیوم مدیریت ایران
• مدرس دوره های کوتاه مدت مارکتینگ
• سردبیر فصلنامه تخصصی نشان فراگیر (در مرحله صدور مجوز)
• مدرس دانشگاه های جامع علمی و کاربردی
• مدیر گروه علمی-تخصصی برند سازان
• مدیر علمی دوره های تخصصی مدیریت برند
• مدیر گروه علمی انجمن دانش آموختگان بازاریابی اینترنتی
• مدرس کارگاه آموزشی برند سازی در حوزه خدمات با تمرکز بر صنعت برنامه نویسی – کرج – مردادماه ۹۲
• مدرس نخستین کارگاه آموزشی – پژوهشی مدیریت ارتباط با مشتری- زاهدان – شهریور ۹۱ (با همکاری شرکت اندیشوران توسعه)
• سخنران همایش مدیریت تبلیغات در دوران رکود – ملایر- دیماه ۸۹ (برگزار کننده موسسه پرتو فرهنگ)
• دبیر علمی اولین همایش منطقه ای رویکردهای نوین مهندسی کامپیوتر در بازاریابی – دانشگاه علوم و پژوهش لنگرود – مهر ماه ۸۹
• سخنران میهمان- همایش برندینگ شهری -با مشارکت وزارت ارشاد -تبریز-مرداد ۹۴

 

سمت های مشاوره ای – اجرایی

• مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت گستره تجارت
• موسس و مدیرعامل گروه برندسازان
• مشاوره ارشد بازاریابی گروه ارتباطات زمان(تدوین طرح مشوق های فروش)
• مشاور ارشد بازاریابی صنایع پلاستیک آرمان (تدوین استراتژی های ورود به بازار)
• مشاور بازاریابی چرم خوش پوش (پروژه ایجاد جایگاه ذهنی)
• مشاور بازاریابی سیم و کابل بروجرد (تدوین استراتژی های ورود به بازار)
• مشاور راه اندازی CRM شرکت پیشگامان ایده گستر کویر
• مشاور بازاریابی در حوزه جایگاه سازی گروه ساختمانی نیکان