که هستیم؟

 sacvdghngmngnm

گروه تخصصی برندسازان در مهرماه سال ۸۸ با هدف ارائه خدمات تخصصی بازاریابی در حوزه های مختلف کسب و کار و با تمرکز بر موهبت” برند” فعالیت خود را آغاز نمود. از آنجا که مفهوم “برند” از منظر علمی و تخصصی از مفاهیم کمتر توجه شده در کسب و کارهای ایرانی میباشد برند سازان وظیفه خود می داند تا مزایای بهره گیری از یک نام و نشان تجاری قدرتمند را برای فعالان اقتصادی به زبان ساده بیان نموده و با بهره گیری از بروز ترین دستاوردهای علمی در این خصوص و نیز استفاده از تجربه و هنر اعضای خود،شرکت ها و سازمانها را در جهت داشتن برندی متمایز و قدرتمند رهنمون سازد.

اعتقاد موسسین گروه تخصصی برند سازان ارتباط تنگانگ مباحث بازاریابی با فناوری اطلاعات بوده و لذا از آنجا که هسته اصلی این گروه از فارغ التحصیلان رشته های مدیریت و کامپیوتر می باشد،”فناوری اطلاعات در خدمت بازاریابی موثر” در سرلوحه اقدامات این گروه قرار دارد.

این گروه تخصصی با تشکل های مطرح جهانی در خصوص مارکتینگ و تدوین استراتژی همکاری تنگاتنگ داشته و در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاری بنیادکانادایی پژوهش های استراتژیک “Victoria” در خاورمیانه اقدام به اجرای طرح کارت امتیازی متوازن در سازمانها و اعطای گواهی نامه می نماید.

چکار می کنیم؟

ارزش را برای مشتریانمان به زبان ساده ترجمه می کنیم.برای آنها توضیح می دهیم که با چه روش ها و چگونه می توانند بجای انکه کالا به مشتریانشان یدهند ارزش برای آنها خلق کنند.کمک می کنیم تا تولید کنندگان محصولات و ارائه کنندگان خدمات با دیدی باز، دست به تولید و عرضه بزنند. زنجیره ارزش را برای آنها شکل داده و تازه کارمان شروع می شود.حالا مشتریانمان دیگر کالا و خدمتی خوب و استوار بر اصل اعتماد و کیفیت دارند.پس شروع به خلق “برند” متمایزی از ایشان می نماییم.زنجیره ارزش خودمان کامل است.مشتری را از مرحله تحقیقات بازار تا تبلیغات و طراحی و تا “برندیگ “و “وفادار سازی” همراهی می نماییم.کار خودمان “برندینگ” و موارد مربوط به “مدیریت برند “است اما دوستان حرفه ای زیادی را کنار هم جمع کردیم تا ارزش یکپارچگی را به شما بچشانیم.

کجا می رویم؟

علم بازاریابی را علمی نوین و وارداتی می دانیم اما اعتقاد داریم دوره استفاده صرف و ترجمه از این علم برای ما به سر آمده و خود باید تولید کننده آن باشیم، پس گذر از مرز علم بازاریابی را دلیل وجودی خود می دانیم.همچنین میرویم تا سال ۲۰۲۲ از تاثیرگذاران جهانی در زمینه “برندینگ” باشیم.