“کمپین ملی قطره های مهربانی” خدمتی جدید از گروه تخصصی برندسازان

کمپین ملی” قطره های مهربانی ” خدمتی نوین از گروه تخصصی برندسازان می باشد.در این کمپین که بر پایه بازاریابی سببی (cause related marketing) طراحی و اجرا شده است، ارائه کنندگان کالا یا خدمات میتوانند با عضویت و اخذ کدهای یکتا به ازای هر واحد محصولشان امکانی را فراهم آورند تا مشتری پس از پروسه خرید و اسکن و ارسال اطلاعات کد (QR) بخشی از سودی را که بنگاه از تراکنش فروش بدست آورده است را از جانب بنگاه به یک موسسه خیریه کمک نماید.اگر بنگاه اقتصادی شما نیز در چاه ویل تبلیغات پر هزینه و بی ثمر گیر نموده و به دنبال راه حلی برای خروج از این بحران میگردد به جای پرکردن جیب مالکان بیلبورد ها به فکر پر کردن جیب موسسات خیریه باشید.کافیست مسئولیت های اجتماعی شرکت را انجام دهیم تا مردم ما را بپذیرند.