پرسنال برندینگ

Personal-Branding-Brand

آیا کسب و کار شما نیز از کسب و کارهاییست که قبل از آنکه مرتبط با محصول مورد معامله باشد، قائم بر شخصیت شماست؟ آیا مایلید بیشتر از دیگران در یاد دیگران بمانید و به یاد آوردن شما کار ساده ای باشد؟

گروه علمی تخصصی برند سازان با بهره گیری از مشورت و همکاری تیم روانشناسی خبره زمینه ای را فراهم آورده تا افراد بعد از شناخت دقیق از علایق و توانایی های خود در مدت زمانی معقول و البته نه کوتاه مدت بتوانند برای شخصیت خود برندی را پرورش دهند که مطابق با زمینه کاری و علایق ایشان بتواند به عنوان یکی از قوی ترین مولفه های اعتبار نقش پر رنگ خود را ایفا نماید.

مراحلی را که ما در پرسنال برندینگ دنبال می نماییم شامل موارد زیر است:

• تحلیل شخیصتی و شغلی و نیز بررسی میزان رضایت از شرایط فعلی
• شناخت نقاط قوت و ضعف و نیز آگاهی از علایق حرفه ای و اجتماعی
• پیاده سازی نقشه ذهنی و مسیر ارتقا
• آموزش مهارت های اتباط کلامی متناسب با اهداف تبیین شده در مسیر ارتقا
• آموزش بهره گیری از زبان بدن متناسب با اهداف تبیین شده در مسیر ارتقا
• آموزش بیان نافذ و جاذب مخاطب با تمرکز روی
• آموزش فنون مذاکره غالب با تمرکز روی پارامترهای GNA (Great Negotiator Award)
• آموزش تشکیل شبکه های دوستی با محوریت رهبری در گروه
• طراحی ست حضور(پوشش،عطر،کیف و سایر موارد برای حضور در یک رویداد)