مشاوره بازاریابی و فروش

گروه تخصصی برندسازان امکانی را فراهم آورده تا شرکتها و سازمانهایی که به هر دلیلی از داشتن تیم بازاریابی مجرب محروم می باشند بتوا نند با صرفه جویی در هزینه های خود از اهرم پرقدرت مارکتینگ با پشتوانه دانش به روز و تجربیات موفق قبلی بهره مند گردد.این گروه مهندسی آماده است تا در حوزه های زیر به صورت زمانی یا پروژه ای با شرکتهای خصوصی و سازمانهای دولتی همکاری نماید.
گروه تخصصی برند سازان در ۵ حوزه اصلی به مشتریان خود مشاوره ارائه می نماید:

استراتژی های کلان سازمانیwsdswdsd

o سیاست های ورود به بازار
o سیاست های برخورد با رقبا
o اجرای مدل بهینه سازی BPR به منظور تسریع چرخه تمکیل فرایند
o اجرای فرایند بهینه سازی BSC به منظور پیشرو بودن در محیط رقابتی
o اجرای فرایند بهینه سازی مدبربت بر اساس فعالیت( ABM) برای شرکت های خدماتی
o اجرای فرایند بهینه سازی مدیریت بر اساس هزینه(ABC) برای سازمان های تولیدی

• برندینگ

o عناصر و هویت برند
o نقشه ادراکی برند
o نقشه ذهنی برند
o استراتژی نام گذاری محصولات
o استراتژی های آگاهی رسانی برند

• مارکتینگ

o تحقیقات بازاریابی
o تدوین برنامه بازاریابی
o تست توجه بازار
o جایگاه سازی
o طراحی لوگو
o ارائه محصول (product launch)
o کمپین های یکپارچه بازاریابی (IMC)

• فروش و مدیریت مشتریان

o تدوین سیاست های کلی فروش
o تدوین مدل قیمت گذاری
o طراحی و پیاده سازی کانال توزیع
o طراحی و پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتری (CRM)
o طراحی و پیاده سازی مرکز رضایت مشتری و انجام تحقیقات رضایت سنجی از خدمات(Servqual)
• دیجیتال مارکتینگ
o دیجیتال کمپین
o دیتابیس مارکتینگ