شیوه همکاری

لطفا ابتدا متن حاضر را مطالعه فرمایید. احتمالا متن حاضر میتواند پاسخگوی بخش کثیری از پرسش های شما باشد.

گروه تخصصی برندسازان اعتقاد دارد شفافیت در جزییات ارائه خدمات سبب میگردد تا مشتریان هرچه سریعتر به جمع بندی و مرحله تصمیم گیری رسیده و در دنیایی که وقت ارزشمند ترین دارایی قابل تجارت است ، بتوانند در جهت استفاده بهینه از آن حرکت نمایند. بخشی از این جزییات مربوط به نحوه همکاری و میزان سرمایه گذاری مشتریان (در نگرش اشتباه بخوانیم هزینه ها و یا قیمت خدمات) می باشد. برندسازان به منظور احترام به حقوق مشتریان، دلیلی برای قیمت گذاری مبهم ندارد و متدهای مختلف همکاری همراه با میزان سرمایه گذاری لازم را در ادامه ارائه خواهد نمود. مخاطبین محترم میتوانند پس از آگاهی از جزییات (رزومه برندسازان و میزان سرمایه گذاری لازم) جهت عقد قرارداد با این گروه تخصصی تماس حاصل نمایند.

معماری خدمات برندسازان  با دیدگاه کلی شامل موارد زیر میباشد. (طبیعتا هریک از این سرفصل ها نیز دارای زیر شاخه های متعددیست که جزو خدمات برندسازان قرار خواهند گرفت)

sadsdfsffdf

الف – حوزه های اختصاصی حضور فناوری برند

پرسش)آیا بهره گیری از فناوری برند برای سازمان، شرکت و یا کسب و کار من نیز مفید است؟

پاسخ) بله، به صورت کلی فناوری برند چیزی جز ایجاد روایت پایدار از یک تجربه مثبت و برخورد نزدیک و آن هم از زبان مخاطبین نیست. همین روایت پایدار است که سبب تسخیر ذهن مخاطبین و مشتریان شده و در کسب و کارهای تجاری سبب ایجاد حاشیه سود فوق العاده، در بخش دولتی سبب فراگیر شدن حسن شهرت برند سازمان و پرسنل در میان جامعه و در نتیجه ایجاد سکوی ترقی برای ایشان، در بخش خیریه و عام المنفعه سبب روی آوردن توجه جمعی به یک کار خیر، در صنعت گرشگری سبب حسن شهرت یک شهر و افزایش گردشگران و در نهایت در بعد شخصی نیز سبب ایجاد محبوبیت در میان گروه های عضو میگردد.

پس نتیجه میگیریم که بهره گیری از فناوری برند یگانه عامل ایجاد گروهی وفادار از هواخواهان است و میتواند در تمامی دیدگاه های حرفه ای  موثر عمل نماید. برخی از حوزه های تاثیر این فناوری عبارتند از برندینگ ساختمان، برندینگ دولتی، برندینگ کالاهای تند مصرف، برندینگ بهداشت و درمان،  برندینگ شهری،  برندینگ ورزشی، برندینگ فضاهای تفریحی، برندینگ رستوران ها و برندینگ فردی که در خصوص هریک میتوانید در منوی راهکارهای تخصصی اطلاعات لازم را بدست آورید.

یادمان باشد برندینگ برای دوران پسا بازاریابی و تبلیغات است و وظیفه آن ایفای نقش موثر در عرصه رقابت است. عرصه ای که با رشد مشتریان دچار تحول شده و هزینه نمودن برای بازاریابی و تبلیغات حکایت پول و جوی آب است.

ب- انواع خدمات مشاوره

-  مشاوره حضوری : در این شیوه، مشتری امکان دعوت از مشاور برای حضور در سازمان را دارد.میزان سرمایه گذاری لازم برای بهره گیری از این سرویس به شرح زیر می باشد.

scsdcdscdscdsvdsvdsv

 

 

 

 

 

 

- بسته های مشاوره ای: این بسته ها مناسب برای مخاطبینی میباشد که به دنبال شناخت کلی از موقعیت خود و ابزارهایی میباشد که میتوانند این موقعیت را در ذهن مشتری بهبود بخشند.در این حالت مشتری امکان دعوت از مشاور برای حضور در سایت خود را دارد.متناسب با نوع مشتریان ، سرمایه گذاری ایشان برای بهره گیری از بسته ها به قرار زیر است.

xscdsvdsvfdvfvfdvfdvfdvfdv

 

 

 

 

 

-  مشاوره تلفنی : این نوع مشاوره مناسب برای مخاطبینی میباشد که صرفا به دنبال یافتن و مرتفع نمودن برخی مشکلات موجود و حصول نتیجه سریع میباشند.هزینه هر ساعت مشاوره تلفنی برابر با دو میلیون ریال می باشد که مخاطبین محترم میتوانند بعد از هماهنگی و واریز وجه ، اقدام به بهره گیری از این سرویس نمایند .