باشگاه مشتریان

scscsc

بر نامه های وفاداری یکی از رویکردهای بازاریابی بوده که مبتنی بر مدیریت استراتژیک یک مجموعه می باشد.در این رویکرد،شرکتها روی جذب مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان فعلی تمرکز می نمایند.مدیریت برند،مدیریت کالای تولیدی و برنامه های وفادار سازی همگی نشات گرفته از رویکرد توجه به مشتری می باشند.برنامه های وفادار سازی از دیر باز در کسب و کارها مطرح بوده اما چیزی که به عنوان بازاریابی عواطف امروز میشناسیم دارای خاستگاهی از میانه دهه ۱۹۹۰ است که اخیرا رویکردهای نوینی نظیر بازاریابی حمایت گرایانه نیز به این مفهوم اضافه شده اند و یکی از ابزاری که به منظور پیاده سازی این برنامه ها می توان استفاده نمود باشگاه مشتریان می باشد.
باشگاه مشتریان از دو قسمت اصلی تشکیل شده است.یکی طراحی باشگاه به لحاظ بیزینسی و مکانیزم های تشویقی و دیگری پیاده سازی این برنامه های وفادار سازی در قالب نرم افزار که گروه تخصصی برندسازان قسمت اول کار را تخصص خود دانسته و بسته به نوع مشتری مکانیزم های ویژه او را در ظراحی نموده و آن را به عنوان نقشه راه به دست پیمانکاران خبره ای که به عنوان زنجیره ارزش گردآوری نموده میسپارد.این پیمانکاران نیز به نوبه خود و به بهترین شکل باشگاه مشتریان طراحی شده را پیاده سازی می نمایند.
یادمان باشد باشگاه مشتریان نیز مانند یک لباس بوده و اگر قرار باشد تا به تن مشتری بنشیند باید طراحی متناسب با او داشته باشد.چیزی که امروز در کشور شاهد آن هستیم ارائه مکانیزم های کاملا مشابه و یکسان به همه مشتریان بوده به طوری که مشاهده میشود شرکتی که مثلا خدمات اینترنتی ارائه می دهد دارای باشگاه مشتریانی کاملا مشابه شرکتی است که مثلا آبمیوه تهیه می نماید.
با این توضیح و برجسته نمودن نقش دید کسب و کاری در طراحی باشگاه مشتریان،گروه تخصصی برندسازان آماده است تا با بهره گیری از توان و تخصص خود برنامه های وفادارسازی ویژه ای را به مشتریان خود ارائه نماید.

بازاریابی، مشاوره بازاریابی، مشاوره مارکتینگ، مشاوره برندسازی، برندسازی، مشاوره برندینگ، برندینگ، مشاوره فروش، باشگاه مشتریان، وفادارسازی مشتریان، مشتری مداری، تجزیه و تحلیل استراتزیک، افزایش فروش،شرایط رکود،دکتر روستا، دکتر شفیعی، فیلیپ کاتلر، مشاوره بازاریابی و فروش،بانک ملت،بانکداری اینترنتی،بالاترین،دیجی کالا، عطاویچ