برندینگ دولتی

2011_09_usopengovactionplan

با شنیدن کلمه بازاریابی همه ذهن ها صرفا به سمت کالا و شرکتهای تولیدی می رود و این در حالیست که بازاریابی مفهومی است که همه جوانب زندگی بشری را در بر گرفته است.یکی از حوزه هایی که رویکرد بازارگرایانه نقش بسزایی در اعتلای آن دارد، بدنه دولت، دستگاه های اداری و اجرایی می باشد.
خوشبختانه در کشور ما نیز در سالهای اخیر مفاهیم نظیر تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی بلادرنگ،سیستم انتقادات- پیشنهادات و منشور اخلاقی سازمان فراگیر شده اند.گروه برندسازان با مطالعه دقیق روالهای کاری دستگاه های دولتی و نیز پایش سیستمهای اداری در کشورهای اسلامی نظیر مالزی و اندونزی آماده است تا برنامه های تحول و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع را با تمرکز بر بازاریابی بخش عمومی (public sector marketing) و بازاریابی دولتی(marketing governance) در بخش اداری- اجرایی کشور ارائه نماید.
این اولین بار است که در کشورمان گروهی به صورت تخصصی روی مفهوم بازاریابی دولتی کار میکند.گروه تخصصی برندسازان به دلیل پتانسیل کار در این حوزه،در SBU مجزا به ارائه خدمت در این حوزه خواهد پرداخت.بزودی در آدرس اینترنتی www.govmarketing.ir با ما همراه باشید.